22 augusti 2011

första skoldagen!


Blev aldrig publicerat igår!

Usch att skolan börjat men sista året och det är riktigt skönt.
sovmorgon imorgon och skola till 2, ska iväg och göra Passet sen i slutet på sep så åker vi utomlands. Kommer bli riktigt nice säger jag bara.
Snackat en massa bajs med Karro,Lisa och Linda idag när vi hade hål.
Nästa fredag ska vi äta på Lei sen kolla gränsen sen börja festa i g-kullen senare mot krogen.
Men Linda åker tyvärr hem klockan 5.
Nå nu ska jag gå ut med hunden, sen lägga mig. God natt!
1 år och 11 månader idag föresten, älskar dig Joni.

Idag!

började dagen med sovmorgon sen korta lektioner och slutade redan klockan 1, pappa kom till stan och vi åkte för att göra passet men jag ska göra det på måndag ist när jag hunnit fylla 18.
På fredag ska jag och älskling fara och köpa en present till mig, jag ska få välja en väska, huhu lycklig till tusen.
Senare så ska vi handla och mamma som lovat att vi ska gå på bolaget :)
blir en helg hemma med Älskling :)

Nu ska jag fortsätta kolla på fångarna på fortet.




Gårdagens händelse gjorde as ont när jag halkade och slog båda fotlederna och smalbenen, då är man lindad. kan vara en skrika men skulle avvakta om det blir värre så kontakta läkaren.
Svullet är det som satan och gör riktigt ont och duknar. blödde gjorde det också!
Har svårt att gå, men får bita ihop, hoppas det går att sova inatt.
Börjar först 11.40 imorgon så mys med gubben ikväll en massa! <3

puss/ föresten bara 2 månader kvar nu tills den lilla kommer :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar