15 december 2011

Döda mig

Känns som att jag har hela röven full med saker som måste göras innan jullovet börjar.
*städa garderoben
*tvätta kläder
*ta fram julkulorna
*köpa dom sista julklapparna
*göra julmys
*göra skoluppgifter
*julgranen
*finns ännu mer listan kan bli 100m lång


Imorgon ska jag iaf tvätta massa kläder hänga upp huvtröjorna och fixa allt på sin plats.

Funderar på att ha kajsa hemma i stan till helgen, tvätta henne och se om hon vill basta igen.

Vi hade tänkt fara på krogen och fira linda på fredag men jag ids inte slösa bort pengar nu när jag måste köpa julklappar som inte är köpta ännu.
Vet inte ännu vad jag ska köpa till joni men han har 3 stycken iaf som är klara.
Svårt när man har en gubbe som inte vill ha nått eller vet vad han vill ha.

Jag har en liten tanke att svärmor kommer med en till julklapp fast jag redan fått mina underbara skor.
älskar dom verkligen vill ha mer...


ska om jag hinner imorgon ta bild på alla bilder jag ritat under detta år och från förr.
Ritade förra veckan en bild på mig och joni från när vi var i Alanya.
Den vart ganska så bra, jag är nöjd och det är det viktigaste.

Ska hinna färga håret också innan julafton, tror jag ska färga löshåret också för det är helt fel blond.

Vart ganska mkt. Skriver kanske mer imorgon men får se.

puss




Jag saaaaaaaaknar redan min älskling fast jag varit med honom sen fredagkväll men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar