04 december 2011

Vill tillbaka!

Jag vill åka utomlands igen den var super kul och riktigt mysigt.

Jag vill köpa mera väskor och jag bryr mig inte ett dugg om dom inte är helt äkta.
Jag älskar dom och är nöjd är ju det som räknas.

Jag älskar verkligen dom här väskorna jag fick av älskling i födelsedagspresent.
Älskar dig joni <3

Vi håller på att planera en till resa men kanske inte till turkiet.
Men till det ska jag spara mycket mer pengar för billigt var det ju inte direkt att vara där en vecka.


tänk alla minnen därifrån både bra och lite jobbigt också, men kul som satan var det att åka dit.
Flyget var ju inte så hemskt kul, sitta i 5 timmar och inte göra nått, inte titta på nått, det enda man kunde göra var att titta på alla andra som också bara satt och hade fett tråkigt.

Skönt när vi landade i antalya men sen bussresa 2 timmar till alanya var inte heller så kul.
Men vi fick ju se en hel del av turkiet. 
Inte ett dugg likt Sverige, varken inne i stan eller på landet.
Skit coolt med apelsinträd och kolibrifråglar i blombuskarna.


Men alla djuren som var hemlösa var inte så roligt att se.
Förstår inte hur ett land kunnat spåra ur så där, hundar som springer lösa bland folk på stranden.

Kvällarna var lite läskiga när vi skulle fara ut, helt kolsvart och hundar som skällde och sprang runt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar