21 december 2011

Onsdag!

Mitt jullov började redan i måndags efter jag gjort klart svenska C. känns riktigt skönt, myst hos älsklingen tills idag då pappa kom till stan och vi skulle handla till oss och farmor. Fick ganska så fort fast det var mycket folk på ica. köpte en julklapp till mamma då hon var på jobbet. 
Imorgon ska jag städa,byta sängkläder i min säng, gjorde det i jonis igår. sen ska jag nog sy kuddfodral för mamma har köpt tyg. Dammsuga, diska osv. Allt ska göras typ imorgon för hela fredag ska jag och mamma upp tidigt och sen till stan och köpa alla sista julklappar.


Älskade syster kommer även hem på fredag, så jag längtat efter henne.
Julafton Lördag ska spenderas med släkt hos mormor och morfar sen mot eftermiddag kvällen ska vi fira mer jul hos farmor och farfar. Och till det nästan bästa jag ska fira 3 julen med älsklingen för han kommer senare på kvällen och hämtar mig till stan. 

Söndag ska vi åka till luleå och fira med Sofia, Tommy och alla barnen.
Blir en lite annorlunda jul detta år men det blir ändå perfekt, fira jul 2 daga.

Nu ska jag måla naglarna och titta på andra avenyn. färga håret ska jag också hinna med imorgon.



Mitt schema till våren hur skönt kommer inte detta att vara sen på fredag så är jag också ledig så jag har 4a dagars helg.



 Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar