12 december 2011

Måndag!

Känns som att det ligger en hög med skolsaker och jag pallar inte med dom.
Man får aldrig en ledig stund, har man gjort 10 saker så kommer det 20 nya.

Iaf så har jag varit i Luleå i fredags och firat stora syster som fyllt år.
Grattis Sofia.

Nosade på Tiam också, så man längtar till det är dags för oss också.
Tiam sov hela tiden vi var där men så gullig han är.

Kom hem till stan efter 11 på kvällen så det vart riktigt sent, men gjorde ju inget.
Lasse kom hem med taxi när vi just kommit till grankullen, han var riktigt full och glad :)


Nu till helgen ska vi fira Linda som fyllde 18 i fredags.
Bara få tag på madde och karro och se vilken dag dom tycker :)

Ska nog göra lite religion senare men först måste jag spela minecraft var skit länge sen.



Köpt ännu mer julklappar till barnen, Anton och Älskling.
Måste nu hitta till mamma,pappa,farmor,farfar,mormor och morfar.

Till mamma har jag redan hittat men måste köpa den bara :D



Nu ska jag pussa på Joni sen ta en cigg och kaffe.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar