13 januari 2012

Fredag!

Äntligen är det fredag och det betyder lång helg för mig.
Väntar att pappa ska komma till stan, för vi ska fara och handla till farmor och farfar och till oss.
Jag ska köpa massa gotta till helgen.

Har inte så mkt att skriva men i onsdags så bytte jag och lillebror rum för att jag nästan aldrig är hemma och då är det onödigt att jag har det största rummet. 
Hittade massa gamla saker som gav mig väldigt fina minnen. 
bland annat så hittade jag hästbilder gjorda som en bok av en barndomsvän som jag längre inte har kvar. tyvärr. nog finns det en stor saknad när vi sa att vi alltid skulle vara vänner. 

Julblommor av svärmor


Julafton på väg till mormor och morfar




 Till och med Kajsa hade tomteluva på sig


Mini jul hos sofia och tommy med alla barnen




Ritade av ett foto från båtturen i Alanya

Lite bilder 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar