30 januari 2012

Mina älskade husdjur och dagens planer


Kan då säga att jag har den sötaste och absolut bästa hunden som finns.
Hon anpassar sig exakt efter mig, när jag ska sova så sover hon också och hon sover exakt lika läge som jag. Kajsa har nu börjat sova med mig i min stora dubbelsäng för jag har svårt att somna ensam men med henne och diesel i sängen så funkar det utmärkt att somna om kvällarna utan älsklingen.


Jag skulle inte klara mig och leva utan djur.
Just djuren gör mig lycklig och jag behöver inte känna mig ensam, Och när jag är nere och ledsen då vet jag att dom lyssnar.
Djur tröstar dig och känner av dina känslor.
Jag älskar mina älskade husdjur så otroligt mycket, utan er så lever inte jag.
 Pettson
Alfred
*Tvätta kajsa
*Fixa garderoben och sätta in alla kläder
*Göra min beställning 

*Kolla en film jag fick av Anki


Sen hade jag nog tänkt att söka från mina skidor och ta en tur i skogen.
Ska börja åka i stan också när älsklingen så bor nära skogen han också fast ändå i stan.


puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar