30 januari 2012

Ibland är livet för orättvist.


Tagit många timmar att bestämma mig vad jag ska beställa hem från nelly.com men mycket svårt. Iaf så har jag nu bestämt mig och inte så dyrt vart det heller eller lite kanske, men många saker kommer jag få hem.
Gratis frakt får jag så jag tjänar lite extra på det.





Jag hatar att ha sån kronisk värk dagarna i ända.
Och jag hatar folk som inte vill förstå att man har ont och att man har så ont i hela kroppen att man inte kan röra sig. 
Det har gått lite mer än 2 år sen jag blev sjuk och nu har mina handleder börjat värka och svullnar upp så jag inte kan böja fingrarna alls.
Dom svullnar exakt som mina fotleder gör, det spelar ingen roll om jag ansträngt mig eller bara ligger i sängen t.ex så svullar dom och värker utav bara fan.
Därför har jag slutat rida helt för ryggen håller inte, jag saknar hästarna så otroligt mycket, men vad kan jag göra. inget.
Men jag ska strunta i smärtan och testa rida i skritt här nån dag.
Jag blir överlycklig om jag kan göra det.


Älskade bästa vän, du är som en syster för mig.
Du har alltid funnits där och inte bara stuckit när det varit jobbigt.
Om din värld rasar samman så faller min med dig. 
Älskar dig Linda exakt för den du är.


Joni du är min allra bästa vän och du känner mig inifrån och ut.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag litar på dig till tusen.
Du är min andra halva utan dig så är jag inte hel.
Du är min värld, min verklighet, mitt allt.
JAG ÄLSKAR DIG!
















Sen finns det en person som jag aldrig tänker släppa in i mitt liv igen.
En person som jag litade på och trodde var min vän, men det var bara en stor jävla lögn.
Efter så där många år.....
Man tror man känner människor men så visar det sig att dom är en helt annan person.

Jag ska sluta vara så snäll och godtrogen för det ger tydligen bara problem.
Jag vet att du kommer komma krypande men det är försent för du sabbade våran vänskap på egen hand. skyll dig själv. jag klara mig men du får leva med den bördan att du svek mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar