25 januari 2012

Onsdag!

Onsdag igen men den här veckan har gått riktigt fort, hade knappt nån lektion alls i måndags sen var jag ledig tisdag och en lektion onsdag. 
Imorgon är det den jobbigaste dagen fast ne föresten, kom på att jag börjar först 12.20 men ska åka till skolan med 9an och fixa lite saker.

Nästa vecka är det ganska mkt som händer.
Ringa till vårdcentralen och beställa tid.
Gällivare och Älsklings födelsedag på fredag.
Jag har planerat en riktig myskväll till gubben.
Hoppas det inte blir för sent i Gällivare när Jonis mamma ska röntgas.

Blir myskväll på fredag sen på lördag ska jag bjuda älsklingen på tasty och mera mys.


Nu borde jag ta ut hunden sen göra Arbetsmiljö och säkerhets frågorna och lämna in dom så är det gjort.

Torsdag imorgon och LEDIG FREDAG! LOVE IT

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar