03 september 2009

En del av mitt hjärta!

Blev inte så mkt gjort idag, fick sluta halv 11 :D
Imorgon blir det att vänta i stan tills mami kommer ;)
Vette tusan vad man ska hitta på :(
Finns på mobilen om någon vill nått ;)

Jag kan inte förstå att du är borta, jag mår skit av att vara själv!
Mitt hjärta längtar efter den riktiga kärleken, jag vet att du finns där, jag ser dig nästan varje dag i mitt huvud.
Jag vill bara bli älskad för den jag är, alltså de spelar ingen roll hur man ser ut.
Bara man är den man är, jag kanske är kär!

Drömmer om ett himmelrike!
När vi föds börjar vägen mot döden.
Vi vet aldrig när slutet kommer.
Det kanske inte är idag eller imorgon, men vem vet.
Vissa får den lyckan att bli gamla tillsammans, andra inte.
Men alla får vara med om att deras föräldrar dör.
Ingen är utan den skulden.
Räcker det inte med att man själv måste dö?
Varför måste livet vara så här?
Men om man blivit lovad ett eget himmelrike så är man inte så rädd för döden.
Jag hör dom viska till mig.

Pussipuss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar