21 september 2009

hjärtats röst!

Mitt inre dör, men känslorna lever kvar inom mig.

Jag vill ha dig, om du nu bara ville förstå det.

Alla jag en gång älskat är bort glömda.

Jag älskar att få höra din röst, jag älskar att få se dig varje dag i skolan, jag älskar bara dig...

Men jag vill inte leva i denna värld, de finns allt för mkt otrohet och ni vet ......!!!

Jag hatar er som inte vågar visa vad ni känner, ist struntar ni i att visa, och glömmer bort den personen ni en gång var kär i.

Jag kan bara inte glömma, men jag har lärt mig hur jag kan göra.

Allt jag ser,hör, känner lägger jag ner i en låda.

Mina senaste år är borta med vinden, Lådorna hjälper mig att gömma, och elden hjälper mig att glömma bort er.

Alla dessa plågor ska en vacker dag få brinna till aska.

Askan ska jag sprida, sprida tills ni lämnar mig ifred....

Jag orkar bara inte lida längre!

Ni bara tittar på och skrattar, men vänta bara snart är det eran tur...

Jag vill vara med min lilla ängel.

Om jag bara fick kalla dig för älskling<3

Livet går ju vidare, fast allt kommer bli så mkt svårare.

Varför måste jag alltid vara den som aldrig blir älskad eller omtyckt?

De kanske inte syns på ytan att jag mår skit, men mitt inre ger snart upp för evigt.........

Älska mig för den jag är, inte bara hur jag ser ut.

Älska den människan du pratar med, den du vill se varenda dag när du vaknat på morgonen.

Det spelar ingen roll hur du ser ut eller hur du är, jag kommer älska dig precis som du är!

De är jag född till att göra. så älska mig, eller hata mig om du vill............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar