22 september 2009

Om en verklighet som inte längre finns!



Jag är hellre lycklig nu än om 20 år.
varför ska man byta partner hela tiden?
Är de inte lika bra och vara med en enda person.?.?.
Jag är så less på att vara ensam....

Livet är alldeles för kort, därför säger jag de rätt ut.
Fast det är svårt att titta på dig, så gör jag de ändå för jag gillar dig.
Jag bryr mig inte ett dugg om vad alla andra pratar om, dessa människor är bara rädda för deras egna känslor så dom måste hoppa på någon annan som vågar visa sina. '' Mitt inre säger ta chansen, satsa allt som finns att ge.
Men om de blir fel så faller allt i marken, ska du våga? ''
Dessa tankar bara snurrar och snurrar runt i mitt huvud varenda dag.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, snälla ge mig ett tecken med kärlekens ord.
De sägs att alla ska få sina drömmar uppfyllda, men jag då!
Aldrig att någon lyssnat på mig, jag har fått hålla allt inom mig!
Varför måste kärleken vara så blind?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar