11 september 2009

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya!


Idag var de skola då!
Linda var med oss på första lektionen <3
Resten av dagen satt Lisa,Linda och jag ute med Lisas dator.
Sen åka hem eller till karungi.
Klockan 17.00 fick jag äntligen lägga mig :D
Vaknade vid 20.00 tiden sen hem och nu sitter jag här och pratar i tel ;)

Blir nog inte så mkt mer, än att sova snart<3
Puss<3

Du sa: "Jag älskar dig"Och jag ryggade tillbaka som för ett slag.Orden var inte dina, de var nötta, gamla och fula.De var billiga.Tre ord som skulle säga allt,blev ytterligare tre stenar på muren mellan oss.

Jag älskar dig baby, som jagaldrig älskat förut, du är alltjag någonsin vill ha, allt jagnågonsin längtat efter, mendet vet du nog. Jag hatar dig.Du är en lögnare ända ut ifingerspetsarna. Jag hatar digför att du gjort mig till enskugga. Ett halsband med entext som lyder: Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar