26 september 2009

Det här är till dig Älskling!


Jag vet inte hur livet skulle se ut utan dig.
Jag vet bara att jag inte skulle mår bra utan dig.
Jag älskar dig så sjukt mycket, skulle inte klara av att leva utan dig.
De är bara du som får mig att le <3 Jag kommer aldrig glömma alla dagar vi har tillsammans. Vet du vad? .. Jag saknar dig <3 Jag kommer aldrig släppa taget om dig, tillsammans är vi oslagbara :) Du är mitt LIV, mitt allt <3

Älskling när jag såg dig första gången trodde jag inte de var sant. Jag blev så glad, jag blev så kär i dig. Kärlek vid första ögonkastet, och de är sant <3 Mitt hjärta kommer alltid vara ditt Joni, du har gjort skillnad i mitt liv. Och de kommer alltid att vara så. jag skulle aldrig vilja leva utan dig <3

Jag älskar dig<3

Den 22/9-2009 älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar