06 januari 2010

Då och nu tiden som är!


Sen du kom in i mitt liv, har allt bara blivit bättre.
Du är de enda som betyder något för mig.
Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig älskling.



Varje sekund som blir minuter som leder till timmar och blir dagar,veckor, månader och år.
Kommer jag älska dig..


Laburint

När dagarna känns som svårast finns de alltid en vän som lyssnar.
Fast han kanske inte svarar så förstår han allt du säger.
En liten ponny med ögon så snälla, i stallet finns denna fina häst.
Lilla gubben du har alltid funnits där för att trösta när man mått dåligt.



Ögon blå som havet, tro de kanske är falska men kom
närmare så ser du själv sanningen i mina ögon.


Våra minnen Labbi


Bara sitta på dig gubben gjorde mig varm, men nu är de slut.
Min kärlek till dig, dom band vi har knutit under årens lopp kan ingen klippa av.
Fast jag inte längre kan rida på dig så finns de alltid tid.
kommer aldrig glömma då du kom fram till mig och la ditt mjuka lurviga huvud i min famn.
När du en gång bara föll ihop i boxen, jag trodde du var dö när jag såg dig ligga där.
Men du reste på dig och tittade med dina stora ledsna ögon i mina och gnäggade.
Aldrig jag släpper dig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar