24 januari 2010

Mysigt!

Slutade skolan redan klockan 9 men var ändå kvar i skolan till 11-12 sen gick jag och Linda till gränsen.
Planen var att vi skulle titta efter väskor, Linda visade mig vilken väska hon hade tänkt köpa.
Ska inte beskriva hur jag tittade på henne. meeen skit samma hon gillade den och de var ju bra :D
Sen var de ju min tur att leta, gick runt sen.... LINDA en mörkblå väska ''kom hit'' Gav den till henne sen ittade jag en gång till... '' En ROSA Väska Linda '' fick först beslutsångest men tog mig i kragen och köpte båda.
Senare var vi klara, gick till IKEA sen Ikano....... . . poff var klockan nästan 16.00 och älskling ringde.
Blev en massa myspys-i-mys vill ha ännnnnu mer..
Fast blir en till vecka utan att få se honom =(

I lördags var vi och åt på amanda, prata lite med Mats,Jim,Alex sen kom Lulle och vi åkte med honom till mattila och fixa lite i hans epa, fast inte jag xD
Senare hem till älsk och basta, börja må illa men blev bättre senare.
Nå sen kom Emma och Otti och hämtade oss, umgås snacka skit, dricka kaffe.
Kan ju säga så här något man kan göra om =) trevligt trevligt

Och så den tråkigaste dagen på hela jävla veckan....... söndag.......
Nå började med att Joni typ väcker mig.
Hade skit ont i magen hela morgonen ville inte alls göra något, eller de gick inte..
Var just och just att jag orkade klä på mig och ta lite frisk luft =P
Nå senare smsade mamma att dom skulle till stan så låg i sängen och väntade, bäbis masserade mig lite med gjorde lite ont =(
Senare innan jag skulle fara så kom Joel dit.
Fick mig massa choklad och dricka så klarar mig nu.

Måndag imorgon, sen just ja, Tiden :D



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar