02 januari 2010

Mitt 2009!

JANUARI!

Första gången jag blev sårad så hela livet kändes värdelöst.
Men de var bara att börja om på nytt, Hade mina kära vänner.

FEBRUARI!

hände inte så mkt denna månad, jo skolan så klart.

MARS!

Lillebror blev 14 år, fick ett förhållande som tog slut fort.
Senare under månaden ett förhållande igen... =S

APRIL!

Min kära vän Lisa blev 16 år fest m.m

MAJ!

var väl en helt okej månad..

JUNI!

Tindra fyllde 2 år
Fick sommarlov, var största delen av lovet med Lisa.
Tältade i hedenäset med fanny och Lisa, red sent på kvällen/natten med Fanny.
Slutet av månaden blev man lämnad och singel.

JULI!

Var även denna månad med Lisa i hedenäset, hade hästarna på sommarbete där.
Pratade första gången med världens sötaste.
vad kan man säga nja inte förlorat en vän med ajja.


AUGUSTI!

Jag fyllde 16 år.
Åkte till luleå, stannade nästan resten av lovet där.
Skolan började och allt förändrades, ny skola, nya vänner, nya möjligheter


SEPTEMBER!

Precis en månade efter skolan hade börjat bestämde vi oss för att träffas.
en fredag efter skolan blev det, Lisa var med men nervös som fan var man.
Måndagen efter helgen träffades vi igen själva.
Den 22 sep kollade vi på film och när filmen var slut så hände det som bara fick hända.
Jag älskar dig Joni ♥



OKTOBER!

1 månad med älskling
Åkte till luleå med älskling, Jyri, simon och samuli till biltema m.m

NOVEMBER!

2 månader

DECEMBER!


Linda blev 16 år
3 månader med Joni.
Julafton fick massa fina saker spec av älskling, presentkort på Gina köpte två huvtröjjor.
Firade mitt nyår med älsklingen, var på stan, tittade på nyårs raketerna med Joni och Mats =)
Senare hem till älskling, bastu m.m. minns inte hur de slutade =P
Åkt skoter har vi också gjort.

Juldagen, tindra smakar choklad och vi myser

Så såg man ut på julafton =)

Nå detta år har väl varit lite upp och ner, men sista halvåret kan man inte klaga på ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar