21 januari 2010

hujja !


Just nu sitter man och tittar på Heartbreak Hotel.
Hoppas man inte blir som dom där kvinnorna.
Jag skulle iaf inte skilja mig om jag nu skulle gifta mig.
Sen dra ut på krogen och ta hem ett ligg...

Iaf väntar att lillebror ska komma hem med bussen sen ska vi väl göra något.
Mamma och pappa plus Urban är i stan och handlar med farmor.


På väg hem så satt jag och Linda och pratade om lite roliga minnen under skoltiden.
Tiden mellan 7-8-9

Minnet från Boden!
Lisas värsta syn

En gång i tiden var våran klass till Boden hos F21 m.m
Efter alla aktiviteter så skulle några tjejer duscha fast vi bara fick 10-15 min på oss.
Nå dom kanske var 4-5 st, iaf så efter att dom hade gått så kommer Lisa 2 min senare i panik.
Lisa - JAG HAR SETT DEN!
Anna och Linda - sett vadå?
Lisa - Busken :O
Anna och Linda - HAHAHA hur var det?
Lisa - Va fan, jag kunde inget göra än att glo, den var ju fan gigantisk :O
Hennes ögon var stora som tennisbollar =P
Var ju liksom inte en sådan buske Lisa sett, mer mänsklig sak!
Sen blev de massa skämtande om den där jävla busken.


Nå nu titta klart


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar