12 mars 2011

Lördag!

Jaha då var det lördag och lovet är slut, nå vi for förra lördagen till seskis med skoter men Jonis skoter skar i nikkala så vi blev tvungna att lämna den hos mats, men sen när vi just kommit in i seskis på isen så går Jakkes skoter också sönder fast skidan gick av. nå vi lyckades iaf ta oss till stugan. Vi stannade där till måndag och fick sedan skjuts av Kim tillbaka hem hit.
Sedan har bara dagarna rullat på som vanligt, man är uppe sent och sover länge, hujja.

Idag då så håller pojkarna på att lufta bromsarna på ny bilen.
Sedan så blir vi bjudna på mat av Helga, gott.

Jag ska snart gå och basta när dom andra gjort det. gud så skönt detta ska bli, kanske tar ett bubbelbad också när jag ändå är i farten där ensam eller om Joni kommer med.
BADBOMBER Ska jag då ha!


Sitter nu och funtsar på att klicka hem lite saker.
Ska även få välja en sak som älsklingen ska köpa till mig :D
Hmm vad ska jag välja!?


Här är lite saker jag funderar på!


Denna ovan ska jag HA!

Månne man kanske även tar hem den svart-rosa söta kanin-tröjan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar