23 mars 2011

Onsdag!



Imorgon är det torsdag och sen bara 2 dagar tills vi hämtar min hund :)
Hade bara en lektion idag och slutade 9 så Lisa och jag gick och hämtade kaffe och gick ut. Sen hittade jag Emma så jag pratade lite med henne och hade det trevligt sen gick hennes cigg av när hon hade den i jackan så den blev ganska så mkt kortare när hon fixade till den så hon kunde röka. Nå vi gick ut efter att vi hade kollat på lite lägenheter sen ringde pappa och vi for och handlade sen åkte vi hem. Var väl hemma efter 11 så jag gjorde lite lunch sen vilade jag lite på soffan och mamma slutade 2. Vi åkte till farmor och farfar efter 3-4 tiden och jag övningskörde, det gick super bra. Sen gjorde vi kyckling och curry här hemma och imorgon ska jag till Älskling!

Får väl se hur det blir nu till helgen.
Om älsklingen kommer till oss på lördag kväll eller nått sånt.

På fredag ska vi köpa en massa saker till Kajsa eller Carmela som hennes riktiga namn är :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar