12 mars 2011

Löshår!


Vill ha i mitt löshår igen men det är för tunt nu när jag klippt mig så kanten på mitt eget hår syns.
Men kanske frågar gubben vad han tycker om att köpa nytt till mig. Månne man ska sätta en annan färg i under håret. man slipper även färga sitt eget hår för den andra färgen syns inte under vars man fäst. eller om jag köper 20 slingor i en annan färg och lägger dom blandat. skulle bli snyggt!
Antingen brun-rött eller mörkblond eller ljusbrunt eller mörkbrunt. svårt val. men ska nog ta en färg som smälter in i det platina blonda håret jag har :D


Kanske 33 och 10! hmm svårt!

Men hittade även dessa. kanske den ljusa. dessa finns i 20 slingors pack.
Annars är det 50 slingor i dom andra. vill inte ha så många!


Eller kanske kör på krullar eller vågigt! skulle vara mysigt.
Lite i under håret och resten som slingor!
Nå vi får se vad för kul det blir.

Måste höra med Lisa och Linda om dom skulle testa, då kanske vi beställer samtidigt så blir det billigare frakt, nästan 100 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar