20 mars 2011

Söndag!

Då har jag hunnit vara i luleå från onsdag till fredag före klockan 2. För då åkte jag bussen hem till hpda. Joni ville ha med mig så han betalade bussen åt mig och allt, han är det finaste som finns.
Iaf bussen tog närstan 3 timmar, sjukt. men den åkte in i marielund och sen runt stan innan den kom fram till busstation. 2 timmar och 45 minuter....
Nå hade det trevligt i luleå hos Syster, han även traffa min andra syster. Vi gjorde middag i G-stan och vi bakade även marängtårta, fy vad gott det blev men jobbig var den att göra.

Nå blev riktigt mysigt när älskling plockade upp mig och vi åkte hem, han hade slagit på bastun och vi badade bubbelpool och masserade varandra hur länge som helst, det var riktigt mys :)

Och nu är det pissöndag!
Nå en sak är ju bra jag stannar i stan imorgon igen hehe :)

Nu ska jag ut sen sova tror jag!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar