30 mars 2011

Onsdag!


Har inget annat att säga idag!

Hade som ingen skola idag, bara varit hem Kajsa hemma :)


Du är tillsammans med? – Joni Vähäkuopus
Hur gammal är han/hon? – 19
När fyller han/hon år? – 3 februari
Vart bor han/hon? – Grankullen
Ögonfärg? – blå
Har han/hon piercat sig någon gång? – nej
Har han/hon druckit någon gång? – ja
Har han/hon rökt? – ja
Vad har han/hon för färg på rummet? – mörk blått
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? – massa saker
Har han/hon någon fobi? – Getingar
Är han/hon beroende av något då? – snus
Är han/hon envis? – jo ganska
Vad gör han/hon på helgerna? – Är med mig och våra vänner
Beskriv honom/henne med tre ord? – finaste, bästa och MIN!
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? – Jo det tror jag verkligen att han skulle bli <3
Varför blev du tillsammans med honom/henne? – jag gillade hans personlighet och hans utseende ;)
Du älskar honom/henne? – SJÄLVKLART
Du har slagit honom/henne? – Nej, men kanske lite lätt ibland :P
Du har roligt med honom/henne? – Men ja
Du skulle kunna bo med honom/henne? – JA
Du vet någonting om honom/henne? – Jo
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? – Jodå
Säg ett ord du känner för honom/henne? – älskar
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? – jag älskar dig och massa annat fint :)
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? – Precis allt, ojoj :)
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? – Jo spec när man inte sett honom på länge och när han då ler och så får man en puss, då pirrar det :)
Är du svartsjuk? – Ibland kan det väl hända!

OM ER:

Bor ni långt ifrån varandra? – Nå jag bor ju som sagt nästan i grankullen som han om man tänker efter :) men 4a mil annars :(
När blev ni tillsammans? – 22/9-2009
Hur länge har ni då varit tillsammans? – Nästa månad 1 år och 7 månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? – Jo lite smått
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? – massa blandat
Har ni bråkat någongång? – nej inte direkt bråkat, men lite små tjafs.
Vem håller fjärrkontrollen? – Jag xD när jag väl hinner ta den :)
Vad har ni gemensamt? – Vi har ganska så mkt gemensamt, brukar vara med Joni i garaget och det är faktiskt ganska kul :)
Har ni samma åsikter om saker? – Jo och nej
Planerar ni framtiden ihop? – Jo det har vi gjort och vi gör!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? – kanske lite mer än en vecka har det hänt ibland om jag t.ex varit i luleå!
Har ni sagt ”jag älskar dig” i verkligheten till varandra? – Men det är väl själv klart!!!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar