29 augusti 2009

Anna Sweet 16 !


Så kan det gå :P

Linda frågade mig i torsdags när jag fyller år, jag sa på fredag :D
Då utbrast vi båda två, ''det är ju imorgon'' va fan!!!
Shit, måste ringa runt som en idiot men allt gick fin fint :D
I fredags hade OP1 inga lektioner alls, bara datakunskap typ, fick iaf våra datorer.
Niklas sa att det var som rena rama julafton för vissa, alla bara slet upp sina kartonger.
2 och en halv timme satt vi och lyssnade och fixade i våra datorer.
Efter 12 åkte jag oc handlade allt som skulle finnas till kvällen.
For hem till farmor och chilla klockan 16.00...
Vid 17.10 åkte vi hem på 5 min och hämtade de andra som sku med till seittu.
Tog 7 min att fixa allt sen tillbaka till karungi, fixa klart stugan och elda.
Lisa och Linda kom vid halv sju då blev det att börja party,party ;)
Linda åkte hem klockan 22.00 sen bastade lisa och Jag.
Sen när vi höll på att klä på oss så smsa sebbe att dom var på väg till oss.
Fatta panik vi fick :P
Killarna och Madde satt ute och eldade medans Emil,Johan,Lisa och Jag satt inne i stugan o pratade :P
Fy fan vad illa Johans dricka luktade så ides inte ens smaka på den, men den smakade tydligen tjära, så var nog ett bra val :D
Sen blidde alla de andra hungriga så de drog hem till Madde.
Lisa och jag stannade för att grilla.
Sen blev det riktigt svart så vi promenerade också till Madde ;)
Blev att sitta ute med sebbe,wille,Fille,Egon och Johan.
Senare under natten så for egon,wille och johan iväg.
Så blev Jag,Lisa och Sebbe som blev kvar där ute.
Madde råkade skrämma Lisa också :P
Hon tittade ut genom fönstret och sa att hon skulle gå och sova fast vi fick sitta kvar om vi ville.
Blev tvungen att värma sebbes ben för han frös ;)
Men inte gör de något :)
men nu tänker jag inte säga mer vad som hände där ute, utan jag ska hitta på något annat att göra, kanske ringa någon <3>
Sent inatt
Linda,Anna och Lisa
Måå!
Gumman<3
thihi!
haha ;)
Jaah :P
<3!!
nu så :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar