11 augusti 2009

Big City Life!

Alla som inte vill vara vänner kan bara dra så långt deras näsor räcker.
Kan fan inte må bättre, jag är Fri!!!
Singel yes yes nu lever jag.
Nu börjar livet, om 3 år sticker jag längre bort i sverige.
Big City Life, så sant.
Allt är fixat så jag kan dra iväg sen med körkort och egen Bil :D

Till helgen mina kära vänner blir det funny funny<33
Blir att träffa en annan viss person jag lärt känna i sommar, världens snällaste kille verkar han vara iaf :D Får nog med oss en annan liten fin person som verkar ha ändrat sig i vad ... vill.
Tycker lite synd om ... men men ... har ju valt. Men friends är vi allt <3

Ajja nu måste Anna lägga sig annars blir det ingen dag imorgon, fast måste vila upp mig till helgen :D Ses där alle-sammans som är värda att få vara med och ha kul.

Pussipuss <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar