19 augusti 2009

Ibland kan man bli olyckligtkär! Och ibland kanske det bara är bra det som händer, misstag eller bara full kärlek.
Allt som hänt förr är nu glömt, Du och Ni är borta.
Jag saknar inte ens er, vill bara vara med kärleken.
Livet leker såna här stunder.
Det var kanske meningen att de skulle bli så som de blev 18/8 eller så händer bara såna där saker av sig själv.
Ajja kul och fint var det iaf.

Ibland vill jag vara den lilla flickan som var helt ointressant.
Mitt skal växer men mitt inre är som den flickan jag en gång var.
Jag var den som hade onoppade ögonbryn, den som aldrig vågade släppa ut håret.
Men nu är jag den som släpper loss med såna jag tror är vänner, men om sanningen ska fram så är dom mina vänner.
Vars är mina riktiga vänner som fanns en gång?
Vissa vet jag vars ni tog vägen och ni kan fortsätta vara där ni just är.
Så mycket man ställt upp, hittat på saker, tagit med er till ställen men nu skiter ni bara i en.
Men om ni känner er träffade så, Grattis ha ett bra liv.
Du är det bästa som finns, du gör precis som du vill!
Min lilla Kärlek<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar