18 augusti 2009

Lyckad kväll <3

Jätte fin kväll igår :D
Fast jag ska döda sebbe, du din lilla nisse stå och filma..
Plus att Tom också ska dö en vacker dag som kom och började dampa på dörren så Sebbe och Emil kunde öppna fönstret till vårat rum.

Allt började med att Lisa ringer mig och frågar om vi ska dra till hedenäset, visst sa jag.
Åkte till karungi för att sen åka med Eva och lisa dit.
Men de var inte bara dom som skulle till hede utan Emil och gänget.
Vi bestämde oss för att ta en ridtur, länge sen jag testade hoppa upp på skorpan från marken, men på första försöket kom jag upp.
Vi drog en sväng till skolan och red lite där, skorpan tappade ena skon...
Sen sku vi tillbaka för att fara och äta hos Osse, då ropar Emil på oss om vi vill komma och vara med dom sen.
Vi badade tunna i en timme typ sen for vi till Svanen.
Vi promenerade dit, skit blött i gräset.
Träffade en madde som bor i japan och har pojkvän där ifrån också :P
När vi kom till stugan så kom sebbe ut och lite annat folk.
jag och lisa drog till ett av rummen och då fick vi med oss, Sebastian,Tom,Wille och Linkon.
Blev kill-stripp där inne fast i mörkret, hahahaha när L höll på med någe så tänder Tom lampan och alla aaaassss garvar :P

Heheh Emil tänkte döda L för han höll på lite ;)
Först bar Tom in mig till L och sen när man är där inne så sitter Sebbe i garderoben xD
Sen står dom skithögarna utan för fönstret och filmar, men helt svart i rummet, så Sebbe fick inga bevis :P

Sen drog Sebbe,Alex,Madde och Jim hem.
Då blev det kalsong-race för fulla muggar xD
Klockan halv 7 gick Lisa och jag hem, då hänger Wille ut från hans rums fönster och skriker att vi ska komma tbx. men vi for hem och sov, jag hant iaf sova i 5 timmar typ :P

Sen kom Stefan och hämtade hem mig.
Hoppas de blir en ny sån här dag :P Roooomans <3

Pussipuss <3

Solly inga bilder, kameran blev liggande i min väska...

Blir troligen en sådan dag den 28/8 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar