21 augusti 2009

Ojsansa!

Känner mig verkligen helt annorlunda som att jag inte behöver någon av er alls.
Nu ska jag dissa ut lite saker, ni kan ta ert lilla ''gäng'' och stoppa upp de någonstans.
Nu är jag verkligen less på er alla, åååh kolla på oss vi är så coola med sånt här.
Kom på något eget VA!!!
Kan se de framför mig när skolan börjar vilka som kommer vara med varandra och tönta runt och andra bara är sig själva..
Och lite känslor, glöm det bara, han kommer aldrig våga älska dig. En romans, en till kanske leder till en andra chans. Bara sattsa allt du äger och allt du tror på, glöm alla ex som engång fanns i dina tankar. Men en vet jag att du bara inte kan glömma bort, du vill ha honom igen men han sa att han inte vågade ta steget på nytt och se alla andras blickar.
Men du försökte få honom att förstå, de var svårt men lilla stumpan vi finns som stöd för dig.
Ni två behöver en stund för varandra helt ensamma!
Jag vet att han älskar dig fortfarande fast de var mer än ett halvt år sen ni stog på varandra.
Söta du CHANSA, ta steget om de inte går så finns ''Han'' den andra som väntar vid vägkanten.
Han är lång och söt,han vet vad han vill ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar