15 februari 2011

BIATCH!

Blev ingen skola idag för min rygg var helt svullen och det gick inte att böja sig.
Nå iaf åkte vi till luleå i fredags efter att pojkarna hade hämtat bakaxeln, jag åkte till syrran medans Joni och Jakke åkte till Sebbo och Matti.
Vi åkte hem i söndags och tiden gick allt för fort denna helg....
När vi kom till stan igen så hämtade vi Joel och kastade av Jakke för han skulle äta hemma, så vi åkte en sväng till torneå sen hämtade vi Jakke igen. Skönt att bastun var på när vi kom hem igen så jag och Joni gick och bastade och badade bubbelpool fyy så skönt.
Sen tittade vi på film och efter den körde vi hem J och J sen myste vi ett tag och jag somnade som ett litet barn dirr.


Fy fan så irriterad jag är också, hur fan kan man ligga med sin kompis POJKVÄN!!!?
Du är fan det dummaste som finns, ni var ju så nära vänner och så går du och gör en sådan sak när din kompis åker utomlands, bara för att hon inte ska veta nått när hon kommer hem igen.
Men hur J'vla korkad är man?
Smart din ....... .....''''''''' Blir så ARG!


Nu ska jag göra klart Samhälls sen kolla på tv och sist sova :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar