11 februari 2011

FREDAG!!

Ligger just nu i den skönaste sängen som finns och kollar på tv.
Joni köpte ny säng igår och sov första natten i den, mys.
Äntligen får vi en bil igen, Joni och Simon är och hämtar en bakaxel till volvon som varit ur funktion allt för länge. Så jag är ensam med Jonis mamma och snart kommer nog Lasse hem om han inte redan gjort det. Blir Lax till middag och Joni får nått annat för killen gillar inte fisk.

Ganska så onödigt att ens fara till skolan idag men jag hade tandläkaren 09.40....
OCH gissa vad, jag vaknade 9 myste lite med älsklingen som halv sov sen var det bara att slänga på sig kläderna och springa..
Men jag hant gå till tandläkaren från grankullen men det var fan inte kul, var nästan död när jag var framme, tänkte vid station att jag inte kommer hinna i tid. Gick från mitt andra hem 17 över och var i stan 09.38 trodde inte mina ögon när jag tittade på mobilen...

Sen hade jag ingen svenska och knappt någon NK sen efter det var jag och Lisa och åkte lite med Emil och Therese sen har vi bara suttit i skolan, och Karro var på skuuumis humör :)

Nu ska jag nog ta och tömma blåsan sen mysa mer i sängen och kolla tv :D







type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />









Hittade denna och fan va länge det är kvar..

Men min kära vän Lisa fyller ju år om 2 månader och då säger jag inte vad som händer efter det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar