21 februari 2011

Måndag!

Råkade försova mig idag men det gjorde inget.
Nå kom till skolan efter 10 och mötte upp min fina flickor vid skåpen.
Vi gick ut sen var det lunchtid så vi gick och åt, mådde helt piss idag så jag fick sluta redan 12.
Tur att jag inte behövde ta bussen för pappa var i stan.
Hujja måste sova själv i natt och det kommer ta tid att somna men på torsdag är jag hos älsklingen igen, hehe jag bor måndag,tisdag, onsdag och bara torsdag morgon hemma innan jag åker med bussen till skolan. Gillar väldigt mkt att vi ändrat till TORSDAG istället för att jag kommer dit på fredag efter skolan.
Hujja tänk till hösten hur sällan jag kommer att se min älskade pojkvän när han går ut skolan nu till sommaren.
Nå vi har ju planer att flytta så då blir ju det mkt bättre...

Nu ska jag måla om mina naglar la bara på glans igår så nu ska det bli nå kul.
Sen eller samtidigt kolla del 4...


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar