16 februari 2011

Onsdag!

Åh så jag saknar min älskade pojke.
Hmm kanske åker till honom imorgon som jag börjat göra på torsdagar.
Hatar denna kyla och på fredag slutar jag 12.30 och jag ska promenera till Grankullen...
Nå får gå fort så jag får upp värmen, bara det inte är -30!!

Slutade rätt så tidigt idag efter 10 så vi gick och åt när klockan var halv 11.
Sen väntade jag att pappa skulle komma till stan, vi handlade och åkte sedan till farmor och farfar.
JUST det måste hämta ut 3 månader på apoteket har bara 2 veckor kvar, men ska hämta på fredag.

Sen ska jag nog KÖPA Jeans och nått annat kul på fredag om mamma och pappa kommer till stan. Kanske köpa en ny väska, finns en riktigt snygg.



E... jag hatar henne också!

Gå och försöka ge någon annan skulden att allt var på hittat, men va fan om pojkvännen själv erkände och berättade allt, hur fan han det vara på hittat då, hur tänker man!!?
Och sen säga att hon har förlorat en hon älskar som vän!
MAN LIGGER FAN INTE MED EN ANNANS POJKVÄN!!!

Nu ska jag äta, göra svenska och social omsorg....

På dåligt humör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar