18 februari 2011

Freeeeeeeeedag Myyyyyyyyyysigt

Åhh äntligen fredag och jag kom till grankullen igår som sagt.
Jag gissade på det redan i onsdags och vipps så hamnade jag här.
Idag hade jag ingen skola skönt så jag sov till lite före 11 fast vaknat och letat efter Joni har jag gjort men han har haft skola.
Varit med Naala hela dagen till 3 och det har varit mysigt.
Hunden har gått efter mig hela tiden här uppe, när jag t.ex bäddade sängen, städade lite och sen gick jag ner för att göra mackor då var hon också där.
Men när jag skulle gå på toa eller blåsa då gnällde tjejer så tyckte synd om henne.

Imorgon så vet jag inte vad som händer, Joni har hämtat skotern men det är på tok för kallt :(

Köpte uggs idag eller pappa gjorde :D


Nu ska jag hoppa på min sötnos! <3

Hujja vad mitt hår känns kort som satan, karro klippte mig förra helgen och det försvann 5-8 cm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar