02 februari 2011

Tisdag!

Idag hade jag en lektion på morgonen och prov så slutade redan halv 9, väntade på pappa och sen till kalix med Albin. Min fina bäbis var jätte duktig hos veterinären, han bara spann och reagerade inte ens på sprutan när han skulle sova. Nu är han lite små trött efter att ha sovit säkert 3 timmar innan han vaknade till.

Imorgon är det den 3 och min älskling fyller 19 år, mys efter skolan ååååh!!!
Tar med mig allt redan imorgon sen skit dag på fredag men sen fredagsmys efter skolan.

Jag måste springa iväg när jag har hål och köpa nått fint till honom :)

Och snart kommer Kajsa!


Snart städa min enorma garderob med massa kläder.
Slänga gammalt och sätta in allt nytt jag handlade i fredags, hojja hur ska det få plats :D

Nu mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar