27 maj 2011

Beställa kläder är bra medicin när man är sjuk!

Känner ingen lust för att sova men ska ändå göra det på ett tag eller lägga mig och läsa och se om jag lyckas somna utan att må illa. Har helt svullen mage och vätska i den så HMM!!
Nå på lördag så ska vi till Piteå ska se om jag får med gubben dit annars åker jag med familjen dit.

Idag så har Mamma och jag beställt en massa kläder, längtar tills dom kommer denna leverans ska komma om 4-5 dagar och tidigare i veckan så beställde vi också massa kläder som kommer den 1 juni :) Måste slänga bort alla gamla kläder som jag inte använd på år och dagar, och dom som blivit för små som bara fått ligga!

Blir nog kanske bilder när kläderna kommit.

Måste hitta ett par sommar skor också, blir kanske skopunkten imorgon och handla lite där också :)

Näe nu sängen, ska hinna duscha Kajsa och hinna själv ta en dusch sen vänta att mamma kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar