12 maj 2011

Då vare torsdag igen!


Kvällen är här och jag är äntligen ledig och hemma i mitt riktiga hem. Imorgon ska jag och handla men mamma och pappa eller dom ska handla och jag ska träffa älskling en stund, för nästa vecka på onsdag åker han och klassen till tyskland och jag slutar min praktik på torsdag. fy vilken dålig känsla jag har inom mig att jag inte hinner träffa han då... men är ledig nu på måndag och joni hämtar mig efter jobbet på söndag när jag slutar 2-3.

Idag har jag suttit i solen med Kajsa på stranden medans pappa var och hämtade hästfoder och tankade. var ganska så skönt men det blåste kallt. har köpt mitt godis som jag varit sugen på sen i måndags men orkade inte cykla till willys... Haha var ganska så sliten idag så ville inte fara in till stan med gjorde det ändå, iaf när jag och Kajsa satt på en bänk så blev vi fotade av nån happisbladet gubbe. kändes inte kul när man var så sliten och trött....

Var och övningskörde idag också ungefär 40 min kanske. Blir så stolt över mig själv när det går så bra. testade hur fort bilen accade och det gick på nån sek när jag var uppe i 100..
Nå skulle ju bara testa :P

Åker tillbaka till kalix på lördag och börjar jobba klockan 2 nå inte så farligt med på söndag upp klockan 7!!

Jag har bara 5 arbetsdagar kvar och det känns hur skönt som helst plus ledig imorgon och på måndag :)

Nu ska jag kolla bloggar och äta godis och dricka coca cola :D puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar