14 maj 2011

Lördag!

Idag har jag då varit och jobbat, hujja vad lugnt det var ingen som ringde på klockan men efter klockan 8 så var det lite aktivitet men fick sluta redan före 9. SKÖNT.. Imorgon uppstigning vid 6 sen jobba nja kanske till 1-2 :) Sen ledig på måndag, älskling kommer och hämtar mig när jag slutat, saknar honom så j.... mkt så det inte är sant....
Sen tillbaka till piss kalix på måndag kväll och bara 3 arbetsdagar kvar sen är jag klar här :)

Igår fiskade jag och Anton hos farmor och farfar, jag fick en ganska så stor gädda som vi kastade tillbaka. Sen cyklade vi tillbaka och jag blev utskälld av Kajsa, hon tyckte vi hade varit borta allt för länge. tjejjen blev ledsen när dom lämnade mig vid lägenheten tidigare idag men får ju mysa med henne på torsdag efter jobbet :)

Ska snart ta och duscha sen lägga mig och läsa sen sova. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar