18 maj 2011

Onsdagkväll!

Somnade direkt efter jobbet när jag kom till lägenheten vaknade av att det plingade på dörren och då var det Husmor som kom och tittade hur det såg ut. Äntligen min sista dag imorgon och Anki kommer på besök slutar 3 eller före när det är sista dagen :) Ska packa det sista imorgon medans jag väntar på Mickiz att hon ska komma hit och få nyckeln av mig. Sen åka hem med pappa. jag längtar, men saknar älsklingen som var framme i Tyskland vid 1.

Tidigare idag så skulle jag då ta blodprov på en tant den här gången. fixade allt själv, kände vars blodådran gick för man såg den knappt när hon hade så lös hud. tog en butterfly för då ser man om man är inne i venen och första försöket så kom det blod. Är jätte stolt över mig för jag var så nervös om jag skulle sticka fel :)

Ska snart börja sova så jag är utvilad, kanske läser lite eller så lägger jag mig direkt.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar