09 maj 2011

Måndakväll!

Kvälls jobb imorgon och börjar 14.00-21.45 men slutar 1 timme tidigare :) idag var det jobb från 07.00 till 15.00, var lite segt fram till lunch men sen gick tiden jätte fort när jag gick och gjorde EKG med en tant och sen hjärt-EKG med en annan tant. var ganska så intressant att vara med på.
Såg nästan ut som när dom tittar på bebisar med ultraljud fast ist tittade vi på hjärtat.

Har fått ta bort nålar från händer och armar, var lite läskigt när man lossade på tejpen och skulle dra ut nålen ibland kan det komma ut blod om nålen inte suttit kvar länge. Skulle få ta venprov men gubben vi skulle sticka var så svår stuken så får göra det på en annan patient och en annan dag!




Var som sagt men Kajsa i stan hela helgen hos älsklingen, blir länge tills jag får träffa Han, mamma, pappa, Anton, Katterna och min älskade hund Kajsa. Först nästa Torsdag när det är sista arbetsdagen och hem resa. LÄNGTAR!!! Aldrig mera kalix!

Hur ska jag orka jobba helg sen ledig måndag och jobb 3 dagar 07.00-15.00...
Kväll på lördag och morgon söndag, känner på mig att jag kommer vara ganska så slut på söndag.


Nu ska jag titta lite tv sen sova.

Puss- nästa söndag 1 år och 8 månader snart redan 2 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar