30 maj 2011

Måndag!

Fått tillbaka satans illamåendet hela min lördagskväll blev skit. Nå vi åkte till Piteå i lördags mamma, pappa, Anton och hunden startade tidigare än oss och vi stannade och åt i sangis jag och älsk, men ändå så var vi färdiga före dom i luleå. Nå vi åkte till Urban en sväng, drack kaffe sen skulle vi hitta dollarstore, men dom hade flyttat så vi åkte till faster Bibbi och frågade och lämnade Kajsa samtidigt så hon slapp sitta i bilen. Jag hittade en nu plånbok och en nessesär och lite godis.
Sen åkte vi tillbaka och åt middag sen började klockan bli mkt så jag och älsklingen började rulla hem. Efter luleå så började jag må illa och det slutade aldrig heller. hade huvudvärk och samma sak igår och fortfarande idag. jävla virus som är i luften.

Har fått mitt första packet också!!
Äntligen en röd tröja och även den här är tunn och skön till sommaren!
Den här kan man ha som en kortare klänning, bra nu när det börjar bli varmt.
Gulligt och skit skönt linne
Två nya bh:ar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar