10 maj 2011

Tisdag!

Ska snart börja fara mot kvällsjobb. sitter och kollar lite på tatueringar och funderar lite om man kanske gör en när vi åker till Grekland. Den behöver inte alls vara stor eller allt för liten men vill bara ha en fin som betyder något speciellt för mig. antingen ska jag göra 4 stjärnor på handen vid tummen eller bakom örat skulle vara nice. Dom kommer betyda väldigt mycket för det finns 2 namn som har lika många bokstäver!

Eller något sådant!
Fast denna i får man kanske ta och tänka lite extra efter.
Man får inte ha tatuering här när man ska ha barn.
Dom vill inte sätt ryggmärgsbedövning här för det kan bli infektion i ryggen!
Så om man kanske gör om den lite så det inte är färger överallt!

Den här skulle jag också vilja ha just ovanför höften, fast lite annorlunda och mindre.
Hmm den kommer ju bli ful om man blir tjock om magen töjs!
Man kan ju sätta den mitt på sidan då ist :)

Nu ska jag ut på balkongen sen börja cykla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar