26 maj 2011

En vecka sen!

Yepp då var det en vecka sen jag skrev här sist, men började andra perioden i måndags i karungi, kändes skit att vakna 5 och börja jobba halv 7... nå alls har gått bra men så var dom så smarta att vi gick in till en tant som hade magsjuka och visst fick jag den också, har spytt hela natten och inte sovit något alls. lyckades somna klockan 5-6 i morse när mamma kom och frågade hur jag mådde.
mått illa hela dagen idag och haft ont i huvudet, inga värktabletter hjälper och vill inte käka för många heller.

Nå Älsklingen kom hem till mig i måndags och gud så skönt att ha honom hemma, fick en äkta kristall svan av honom :) blev även körd till jobbet och hämtad av honom därifrån i tisdags.
Åh jag fick veta en annan sak, men det säger jag inte här ;)


orkar inte skriva mer, kanske imorgon om jag mår bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar